Like fish in the sea you know how I feel








massa bilder från idag

Idag har jag och familjen varit på min lillebrors skolavslutning :) Jag gick ut ur den skolan förra året så det kändes lite deja vú över det hela. Man såg niorna gråta och de söta lärarna. En föreställning full med spex nere i Almedalen. Alla klasser hade någon form av underhållning, antingen sång, dans eller något annat busigt. Min bror sjöng och dansade och gjorde värsta lyftet med en tjej på en bild längre upp. En av mina bästa kompisar slutade nian och jag gav henne massor med kramar och en försenad födelsedags present :) Och alla mina fina gulliga söta gamla lärare dansade och showade och jag saknar dem verkligen! Men jag har det bra på gymnasiet också såklart! På sista bilden är jag och min bror efter avslutingen. Vi var kvar och hade lite picknick, myyyyys!

Ikväll ska jag typ bara ha en hemma kväll med mys. SNART SOMMAÄRLOEV FÖR MEJ MEJD!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0