Listen to the song deep in my heart




I helgen var det  fäkttävling !!! En väldigt liten sådan...

För mej gick det väl sådär... nja... inte sååå bra som jag hade hoppats på iallafall, men den glada nyheten är ju iallfall att jag INTE kom sist i min tävlings klass.

Men genom halva rundan så upptäckte jag med häpnad... faaan... jag är den ENDA tjejen i den äldre klassen ! Så jag har nu en massa blåmärken på armar och ben från de grabbiga bjässarna jag fick möta. Men det var bra folk som vann så jag är ganska nöjd med vinnarna iallafall :D

Idag hade vi matematik nationella prov del... C tror jag :P Det gick väl ganska bra... men jag fick hjärnsläpp på vissa grejjer och hakades fast där och fick tänka om... gick bättre på den andra delen iallafall !

Sedan gick jag med några söta tjejer och fikade med hjälp av lite té och ett mysit café. Vårat stammis café såklart d.v.s. Musik och bok caféet .... mumms !

Seeeedan.... håll i er nu.... fäktträning... daaaa.... Det gick ganska bra :P Jag fick in några schyssta träffar !

Men nuuu, ska jag gå och krypa i kojs .... och sova underbart och drömma bra drömmar... I hope !

PUSS <33

P.s. Imorgon åker min parallell klass till Mallorca ! Och det ska VI om en vecka !!! Ha så kul ni som åker imorgon D.s.

Kommentarer
Postat av: Lisa

svar: tack! :) har förresten frågelåda just nu i bloggen, ställ gärna några roliga frågor :] puss.

2009-05-06 @ 19:30:11
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0