Who is gonna cook the nuddles today




Jeans Bikbok Tröja Vila
( Sorry om bilderna är lite suddiga, jag hade tydligen svårt att vara still medan Marcus fotade ; )
Foto: Marcus

Här försöker jag mig på att träna balans med en pilatusboll. Har tröjan på mej som någon hade gett önskemål om att få se den på. Jaa, här är den :P

Inatt så sov Jantra hemma hos mej eftersom vi skulle in på klassmöte, angående våran klassresa, som var igår kväll. Så imorse så skulle vi gå upp kl. 6 ( som jag gör som vanligt ) för att åka till skolan .... Man hade ju vissa svårigheter att komma upp ur sängen asså :P Var sååå himla trött. Men men , nu är det HELG <3

Vi har haft en lite speciell dag i plugget . Vi i elevrådet anordnade en Dodgeball tunering men hela 7-9. Det var faktiskt jättekul ! Det var skönt att få avstå från det normala schemat och få ha idrott hela dagen.

Efter skolan så åktejag hem med den tidiga bussen. Det var så skönt att komma hem tidigt.

Har ätit middag med min kära family och sett på Let´s dance lite då och då. Nu bloggar jag och äter mitt favorit godis: AFTER EIGHT <333

Ska nog se lite på nån film innan jag hoppar i säng tror jag ;)

Pussipuss <3

Kommentarer
Postat av: bea

hahaha, du ser juh riktigt rolig ut xD <3<3

2009-03-06 @ 22:14:53
URL: http://alwaysbea.blogg.se/
Postat av: J.

Jag skickade det mailet till Jontes föräldrar nu! Gaah! Kommer vara skit nervös på måndag :P

2009-03-07 @ 15:54:14
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0