Sitter ensam här när solen sjunker i väst





Sådan vacker syn Visby är. Och övriga Gotland förstås ! Tänka att jag bor här på denna vackra ö. Alla som hör att man är från Gotland tycker typ att det är värsta exotiskt och coolt. Jaaa.... visst är det coolt.... Jag kan ju nämna att det finns en hel del nackdelar med att bo på Gotland , men något som många påstår är att vi som bor här är typ helt isolerade från omvärlden. Det kan jag tala om att det är helt FEL ! ;) Jag älskar min öööööö <3

Om somrarna är det nog vackrast iallafall.... men INTE när det är sthlms veckan. Det typ kryllar av folk med för små bikinisar ! Den veckan är det nästan så att man har lust att dra till sthlm bara fö att alla från sthlm kommer hit :P

Idag snöade det igen ! Gaaaah.... jag vill ha vår,vår,vår... det kommer det att bli... tillslut iallafalll :)

Jag har gjort en massa saker men som jag dock inte orkar berätta om idag. Jag skriver ihop något snart !

GONATT SÖTISAR <333

Kommentarer
Postat av: Therese

sov så gott!!

Det snöa här i dag oxå...

2009-03-23 @ 22:01:52
URL: http://agalaxynearyou.blog.com
Postat av: Marcus

sluta! :O nu saknar jag ju lilla gotland :(

2009-03-24 @ 19:05:39
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Susan

Hejhej!



Vill du följa min blogg skriver om mitt liv skvaller och mycket mer :)

Om du har bloglovin kan du lägga till mig och jag kanske kan lägga till dig bara om du vill alltså :)

2009-03-25 @ 19:30:49
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0