All night long

"What if there was no lies, nothing wrong, nothing right. What if you should decide that you don´t want me there by your side, that you don´t want me here in your life"

- what if - coldplay






Bilderna är från i helgen när jag och mina goa vän Marcus ( med familj ) var på min mormors bondgård och myste med lammungar !!! Det är en av Marcus favorit sysslor ( typ en av mina oxå men endå ) .... dom var så söta ! Ja nu kan ju se själva.

Idag har jag som vanligt varit i skolan... Hade elevråd på morgonen då jag, Jantra oc i elevrådet fixade smått med några grejjer.... typ att sätta upp lappar och diskutera om saker. Sedan var det english ( <3 ) ! Camilla är nu tillbaka som smått ( min engelskalärare som blev sjukskriven för ett litet tag sedan. But now she´s back ! )

Sedan var det spanskan... OFÖRBERETT PROV ! GAAAH ! Okej det var ju inte så farligt... jag fick ju trots allt VG .

Later it was lunch and håltimme och tillslut.... babambabam .... trummvirvel.... fäktning ! Jag brukar få gå nån minut tidigare för att hinna med min tidiga buss... och jag hann ! På bussen hem små pratade jag med lite folk och satt sedan den sista biten och lyssnade på musik. bl.a. what if - coldplay .

Nu har jag varit hemma ett tag och har hunnit att...

...äta nått när jag kom hem ( maten i skolan var nämnligen förfärlig idag )
... hjälpa min kära moder med tvätt.
... spela monopol med min lillebrorsa och mamma.
... räknat matte i 30 minuter ( läxa )
... laga mat med lillebror. och att äta den ofc ^^
... prata lite i telefon.
... måla naglarna.
... sett på tv.
... en massa andra obetydliga saker.
... bloggat.
.... och tillsist somnat.

ZZZzZzzzZZzzZZZzZzZZzZZzZZZZzzZZZzZ

Sleep well sweeties <33

Kommentarer
Postat av: Karro

världens sötaste lammungar!!!!

2009-03-05 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0