Baaaah !

*Suck* ... Hej föresten ;)

Designen går inge vidare :/ precis när det börjar likna något som heter färdigt , så råkar man så klart trycka på en knapp så allt förvinner !! ... Gaaah ! Varför kan inget försvinna när man vill att det ska göra det !? Typ en " knapp " så allt kan försvinna som är dåligt ? Jag säger inte att livet borde vara som en enbart lycklig saga ( det skulle nog inte funka enligt min åsikt ) Men varför är det just det man INTE vill ska förvinna , som försvinner ? Nu låter jag ganska deprimerad men det är nog bara den här " höst ångesten " ( lr vad man ska kalla den ) som folk pratar om , som även har kommit till mej :/
Men ..... snart är det vinter och då kommer väl förmodligen " vinter ångesten " lr nått XD

Jaja , men ha de bra och ... ja försöka att göra något kul så att ni blir gladare !

/// PUSS <3

( Här sitter jag med en kopp té och lyssnar på Coldplay ;D )


Kommentarer
Postat av: Marcus

Varför behöver du design då? det är oftast snygga designer som är förvalda ju :)

2008-11-08 @ 12:50:33
URL: http://Marroux.webs.com
Postat av: Byggarn

Ta den där ångesten och släng ner i en påse med sopor...det är snart vår igen, och då närmar sig sommaren!!!!

2008-11-08 @ 18:32:08
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: J.

Vad är det för kaka som jag anar mig se i bakrunden?? :)

2008-11-08 @ 19:35:13
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0