I feel like crap


Så här känner jag mig ibland. Orsakern är väl febern...

Ännu en dag i sjuksängen :/ Jag mår bättre men knappt... Min dag såg ut på så sätt att jag sov ganska länge, gick upp och såg liiite på film, sedan har jag stickat på min fina halsduk, läst den otroligt spännande boken Änglar och demoner (som jag köpte under min tripp till huvudstaden i helgen som var), försökt att koncetrera mig(men det är väldigt svårt när man känner sig alldelses snurrig och tokig i huvudet) på viktiga saker som skolarbete, räknade faktiskt matte och det gick riktigt bra ( :D ), hällt i mig litervis med te och tillsist så såg jag på Ghost Whisperer på tv4 :)

Nu ska jah nog göra något medans jag dricker té. Och sedan hoppa i säng... ses / S

Kommentarer
Postat av: Lisa

Krya på dig Sofia! <33

2009-10-27 @ 21:45:36
URL: http://pettronella.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: tack så JÄTTE mycket;D du har jag världens härligaste still så man blir ju hyper gld när du gillar ens outfit:) Hoppas att du mår bättre nu :)<33

2009-10-28 @ 20:00:59
URL: http://pettronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0