Fallen leaves on the ground

Jag har faktiskt beslutat att jag inte ska ändra min design! Är så fast vi den jag har nu och känner att jag inte riktigt kan släppa taget om de där blommiga tapeterna och alla färger i mina rubriker/kategorier som går ihop med dom färgerna. Så punkt slut. Men det som nu är annorlunda är att jag faktiskt ska försöka få bloggen att blomstra. Jag älskar ju att ta bilder, gillar mode och egenstil och inredning. Jag skall alltså försöka att skriva regelbundet och tipsa folk om stil och bjuda lite av min egen stil ( för dem som gillar den :P )




Hare gött :)

BTW, det är HÖSTLOV!!! :D

Kommentarer
Postat av: J.

höstlov<3 :)

2009-10-21 @ 10:01:15
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0