Don´t know why I didn´t






Böckerna som jag handlade för mitt presentkort som jag fick i julas :) Books totally rock! Det blev två stycken på Engelska och två på svenska... nu gäller det bara att ha tid och läsa dom! :D

Ännu en dag med snörvel och host, men jag känner mig dock myyyycket piggare :D Har fortsatt med läsningen av Änglar och demoner som man bara inte kan lägga ifrån sig när man väl har börjat läsa. Med min stickning av halsduk likaså! Det blev även en del plugg och är stolt för att jag lyckades plugga så pass fastän jag är sjuk! Går inte till skolan imorgon men hoppas på Fredag!!!!

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

natti natti <3

2009-11-03 @ 21:54:50
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0