There are different names for the same thing




En grå och regnig Lördag... ganska mysigt.

På menyn...
När jag kom hem igår så slappade jag lite grann men satte jag i gång och jobba. Eller man kanske inte skall säga jobba, men jag började iallafall laga en tre rätters middag till mina föräldrar, min bror och hans kompis. Det blev mums tillslut, förätt var det en lite sallad med maché sallad, avocado, soltorkade tomater, tjocka panerade chevré skivor. Till varmrätt så blev det fetaost och basilika fyllda kyckling filéer med halv friterade potatis klyftor i ugnen med ruccola sallad och majonäs. Till efterrätt så blev det en seg och kladdig kladdkaka med passionsfrukt och mandarinkyftor... Proppmätt och nöjd gick jag och satte mig i soffan för att titta på Ghost Whisperer som min kära bror hade så snällt spelat in åt mig eftersom jag inte var hemma när den visades :P Läste lite och gick sedan och la mig och sussade :)

Idag så ska jag nog mest plugga, ta en promenad och åka iväg en sväng och se vad mina föäldrar håller på med :)

Ha de gött hörni <3

/ S


Kommentarer
Postat av: armina.

åh va fina bilder ;D

2009-11-14 @ 13:05:45
URL: http://aarmina.blogg.se/
Postat av: Julia tb

Åh vilka jättefina bildeR! Verkligen:D

SV. Ja allt är jättebra med mig:) Hur är det själv? ha en fortsatt underbar lördag! Många kramar<3

2009-11-14 @ 16:08:26
URL: http://showbyjulia.devote.se
Postat av: Ebba | Leeshy

sv: Tack för svar!

Du skulle nog oxå se grymt snygg ut i det <3

2009-11-14 @ 20:40:25
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0