Hello big family, who is gonna cook the nuddles today




Mina älskade cupcakes! :D De är så små och söta. Jag vandrade runt med Malin på stan i Fredags för att hitta present till farsdag, då hittade jag små muffins formar som var i fyra olika färger med söta prickar på. Det är liksom också godare att äta två små än en mega stor. Då kan man ju också ha olika smaker eller en annan sorts frosting. Jag valde att göra cupcakes istället för muffins, för jag tycker att det är så mycket godare :)

Cupcakes och muffins sägs vara kusiner. Den enda skillnaden är att cupcakes har frosting ovanpå (kletet på toppen :P) Man brukar också säga att cupcakes är ett amerikanskt verk ;)

Ska fortsätta plugga nu :P 

/ S 

Kommentarer
Postat av: J.

gölliga

2009-11-09 @ 06:59:10
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0