Jag ville inte förstå


Detta är en present som jag gav till min goa vän Fia :)

Idag har jag avverkat 2 prov... gaaanska skönt alltså !

Listan:

- Konsthistoria uppsats
- Litteraturhistorie uppsats
- Biologi prov ( genetik )
- Engelska gramatik prov
- Engelska muntlig redovisning
- Historie prov ( andra världskriget )
- Elevråds protokoll

Jaaaa.... nu är det banne mej bara...1...2...3...4....5 ( ! ) uppgifter kvar ! :) ( GAAAAAH ! Hur ska jag stå ut ???!!! )

Bortsett från det så har dagen varit prima.... men jag har fortfarande längtan....föresten så e jag ganska snurrig i huvudet nu när jag tänker efter XD

Ha det så göööött ! <3


Kommentarer
Postat av: J

Sofia, du är alltid lite snurrig<3

2009-05-30 @ 10:30:45
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0