Dance with somebody




Stepp 
Nu har jag precis kommit hem från steppen :) Vi ska ha ett slags uppträdanade varje kväll nu i helgen, så vi har fått öva en massa extra ! Det ska bli jättekul, hoppas att det går bra bara :S Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag :)

Seg morgon
Guuuuud , vad jag var trött imorse ! Men men, man har väl varit tröttare i sina dagar. Hursomhelst så tog jag mig ur sängen och gick och började laga frukost...

Elevråd
Jaaa.... idag var det elevråd oxå... som pålägget på mackan ;) Jag och en annan tjej skriver protokoll varannan gång. Och idag så missade hon elevrådet och det var hennes tur, men då fick jag hoppa in och skriva istället ! Det gjorde inte så mkt men jag blir typ stressad bara jag har en till grej på släpet. Man ska ju ta hem sina stödord och skriver rent det till ett protokoll... sedan skriver man ut det och en lärare ska godkänna o.s.v. Men det känns kul att vara delaktig och att kanske göra någon skillnad på skolan ! Sedan var det NO där jag, Jantra och Lisa fortsatte med vårat arbete i teknik ;)

run ran run
Sedan blev det till att springa med bussen. Eller vandra snabbt, kanske man ska säga. Och det gjorte jag tillsammans med C. Tog sedan bussen hem :) Kom hem och slappade, såg på Lie to me... hm jaaaa.... sen åkte jag såklart till steppen :)

Det var min daaag det ;)

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0