Until we all must stand alone






Ursäkta mej för att jag inte har skrivit på några dagar ! Men det har varit en hel del på gång ... bl.a. har jag haft tre tjejer här på melodifestival och film kväll ! Vi hade jätte skojj och åt tacos tillsammans på kvällen innan melodifestivalen.

Vi såg två filmer.

Disturbia - en skräckig thriller ( oh my god, jag såg på skräck ! :P ) Handlar om en tonårskille som ställer till med problem, tillslut så blir han dömd till husarrest med en fotboja. Då flyttar en ny tjej in i grann huset. De blir vänner och... dom misstänker att deras andra granne är en seriemördare !
Jag som egentligen inte gillar skräck , tyckte faktiskt att den var bra ! Den är värd att se !

Sex And The City- Serien son blev film. Handlar såklart om Carrie och om hennes tre vänninor. Hon och Mr Big bestämmer att de ska gifta sig. Men....
Så jäkla bra asså ! LOVE IT <3

Nu ska jag gå och ta en fika med mina föreäldrar. Det vankas nybakade semlor :)

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: mmikaela

hahah, de va riktigt trevligt :))))

ok om jag lånar den sista suddiga bilden? (a)

2009-03-13 @ 19:28:14
URL: http://www.mmmikaelaahlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0