Hänger med



Halloj !

Sorry om det inte har bivit några inlägg på länge ;P Men jag har så fruktasvärt mycket att göra...
... Dom sakerna är såklart läxor, läxor, läxor och ... jo läxor XD Och några vrivilliga saker här och där, men det är en annan historia.

Sov JÄTTE dåligt inatt... jag tänkte bara neeeeej ... måste jag upp ? Men när jag sedan kom ut i den kalla och friska luften så öppnades mina ögon. Jag sov faktiskt inte lika djupt på bussen som vanligt ... tihi ...

Ikväll har jag såklart pluggat :P I morgon ska jag fortsätta med det. Men eftersom att jag kommer hem tidigare så blir jag nog klar tidigare oxå..

... Kemi prov på torsdag ! Hm, jag vet inte vad jag ska säga... eller jo, jag föredrar FYSIK ! Känner min helt uppochnervänd ... men men , hoppas att huvudet klarnar :P

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0