Far away from you

Jetzt bin ich aus Deutchland! haha, Ja nu är jag i Tyskland i en stad som heter Soest! Det är jättefint och grönt ute. Men inte sa jättevarmt. Nagra veckor före Sveriges nuvarnade klimat. Jag bor hos en jätte trevlig familj och följer med en snäll och rolig tjej till hennes skola och sa träffar vi de andra som är emd fran min skola och gör roliga grejer tillsammans. So far har vi bara varit med i skolan en dag, gatt runt lite i staden och träffat familjen och umgats. Imorgon ska vi till staden Paderborn för att kolla pa nagra museum och pa lördag sa ska vi aka till en större stad som heter Köln och eventuellt shoppa :P De har mycket kortare dagar här i Tyskland sa vi är redan hemma och at för en liten stund sen mat här hemma hos familjen. Nu ska vi chilla lite och jag fick lana en dator, senare ska vi in till stan igen och träffa de andra för lite efter middags aktiviteter :D jag tar en massa biler och även andra hjälper mig med det genom att pröva min kamera :P

Hoppas att ni alla har det bra där hemma!

Kramar
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0