Home again

Hello !

Har varit hemma idag oxå... men jag ska till skolan imorrn ! :)

Det har visserligen varit skönt att vara hemma i typ två dagar men det ska bli skönt att komma tillbaka till det vanliga... och sen så missar man ju så mycket, och det är jobbigt att ta igen !

Under dagen har jag vilat ( för att jag ska bli bättre ) , sett på film, drukit té och gått på promenad med mamma en sväng.

Sedan har jag ju oxå pratat en stund i telefon med Jantra... Jag belv lite uppdaterad om vad som har hänt i skolan under tiden jag har varit hemma.

Filmen som jag såg hette Stormbreaker som är en Action film . Den var jättebra !




Skådespelaren Alex Pettyfer är inte helt fel att titta på nää XD Haha...en av de sötaste skådisarna jag har sett på ett tag iallafall ;)

Men men , hare najs ! <3

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jag tycker med att den är bra:)

2009-01-23 @ 06:58:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0