Somewere else



Hallå !
 

Jag är på en liten tripp till huvudstaden :) Jag bor hos min kusin som bor i Nacka , dom har precis blivit klara med deras fina hus ! Under helgen ska jag vara med släkten men även med min underbara ( XD ) polare Jenny :D
Vi ska ränna runt på stan och snacka om allt som har hänt på sistonde .

Idag mår jag faktiskt väldigt bra ! Det känns kul att komma iväg lite !

Min dag började redan i morse kl. 5 ;) Vi skulle med båten som gick kl 7 så det var bara att masa sig upp !
Jag sov lite då och då , somnade även på båten men spg sedan en väldigt bra film som gick på TV apparaterna på båten , kommer inte ihåg vad den heter tyvärr :/ Men men , sedan åkte vi från Nynäs med bilen och kom fram till Nacka vid lunch tid :) Vi åt lunch ...  sedan somnade jag såklart igen , men det var ju bara i 40 kanske , men iallfall ... :)

// Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: J.

Sv: Såklart är det "När jag hör din röst". Men hon blev inte förvandlad i denna bok heller!!! Du får ge mig 3:an och jag får hoppas på en förbättring.. Hehe... Ha det så kul i Sthlm :)

2008-11-14 @ 21:32:54
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: J.

Sv: Det Pawel sa var inte så lämpligt då. Han sa väl: Jag tkr du ska börja fäktas. och att jaah ehh skit samma. Det gjorde ont att han ens sa något som handlade om Jonathan.

2008-11-14 @ 22:07:03
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0