13 dagar kvar...

... till den mysigaste dagen på året. I år ska jag spändera min jul uppe i norrland :) Lite väl långt borta kanske men det ska bli kul. Vi kommer att bo med några släktingar i några fjällstugor, som ligger mitt i en stor skidbacke ! Jag älskar att åka skidor !

Idag har det varit Svenska och Hemkunskap på schemat. På Svenskan såg vi på någon DVD om det svenska språket :P
På Hemkunskapen gjorde jag och Cecilia en jätte god trerättersmiddag som blev jätte god ! Va bra teamwork vi hade !

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka sova :D Man vill ju inte somna imorgon när det är lucia !

Men sov så gott allihopa :D


Kommentarer
Postat av: J.

Sv: haha Sofia! Du skickade 4 komentarer!!!! Hehe... Japp vi ses hmm idag =) Älsk dig<3 Vad gjorde ni för mat?

2008-12-12 @ 06:45:12
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Marcus

du kunde ju ha kommit hit istället....

2008-12-14 @ 21:33:09
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0