The stars. the moon. have all been light out.


monki <3

jag tror nog att monki är den bästa butiken som finns. i just love it all. det går typ inte att besöka en monki butik utan att köpa något, allt från litet till stort. men som sagt. det är nästan helt omöjligt att lämna den fina butiken utan en liten monkikasse i handen. nu i helgen när jag var uppe så köpte jag en sommarklänning. kunde inte låta bli. eftersom monki är så himla bäst. så tillägnar jag detta inlägg BARA till monki!

på monki´s hemsida kan inte bara hitta hela deras nuvarande säsongskollektion. utan även en massa annat skoj som t.ex. monki television där man får följa med olika framgångsrika tjejer, som inspireras av monki, på deras arbeten och så får de visa vad som inspirerar dem i deras vardag.

/ S

Kommentarer
Postat av: ellen

jag gillar värkligen monki men var är moniaffären ?

2012-03-28 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0