I have lost something called sense.


känns som om det ska regna snart. det ligger i luften liksom. här är min superduper fina regnjacka som jag köpte i en liten second hand butik i Visby förra sommaren.

GAAAH! Mina kompisar i bandet The Chimps som var med i Rockkarusellen var ju fan bäst. de skulle ha vunnit. men de kom 2:a iallafall och fick flest publik röster, inte helt fel det heller. det var juryn som gav för dåliga poäng till dem. men men. skojj med bandet plus flera goa vänner efter spelningen i en polares lägenhet. kom hem rätt sent och var trött men glad. idag har jag bara sett på tv och bakat. och nu ska jag cykla hem till en vän en sväng tror jag. myyys. ikväll ska jag nog bara laga mat, slappa, se på tv och kanske bläddra tidningar. en fin och lugn lördag med andra ord.

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0