He doesn´t look a thing like Jesus



Dagen i dag var lite jobbig... men det slutade väl och jag har lyckats välja ut vilka glasögon jag skall köpa! När man möts av glada miner, roliga klasskamrater, ett vänligt butiksbiträde (som hjälpte mig att välja glasögon), gap-skratt-stund med Karro på bussen och av en glad och vänlig familj... så blir allt bättre. Även när man klarar sig ur situationer som man aldrig trodde att man skulle hamna i två gånger på en vecka. Vädret gör inte saken bättre. Men en annan grej som gör så att humöret hålls uppe är... PÅSKLOV PÅ TORSDAG EFTERMIDDAG! :D

Med bilden så syftar jag på att jag längtar till somriga tider med glass och sol! Jag tror att det är en hel del andra som tycker det... hmm, lr?

Dagens citat tog jag från Karro:

"Nej, de där glasögonen ska du INTE ha. Du ser ut som en tant som precis ska läsa sagor för sina barnbarn"

Komentar på det: Vilken tur att jag inte valde de glasögonen och att jag faktiskt inte gillade de så mycket. Thanx for being honest my friend! Föresten om jag tar på mig dem tror ni att jag behöver visa leg då? XD

Lyssnar just nu på Black or White - Michael Jackson

Ha en bra fortsatt kväll!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0