Fight the break of dawn




<3

I förrgår hade jag skolavslutning och fick mina betyg. Jag blev superduper glad eftersom de var mycket bättre än vad jag trodde! :) Det var först musik underhållning i Aulan i F-huset, i bandet som uppträdde så var det en i min klass som spelade. De var jättebra ;) Sen gav vi våra klassföreståndare presenter och de blev jätteglada :D...

...Sen vare SOMMARLOV :) 
 
Jag och Ellispellis åkte med bussen hem och vilade upp oss. Senare mot kvällen så åkte vi in igen för att möta upp med en massa vänner. Vi gick först och köpte pizza och tog med dem ner i stan. Vi satte oss vid strandpromenaden. Där åt vi pizza, läste tidningar och pratade. Myyys. Sen drog vi hem till en kompis där flera kompisar väntade. Vi hade skojj en stund och vissa gjorde sig i ordning. Vi gick sen hem till en annan kompis och hade trevligt. Och senare kom jag på att jag inte hade någonstans att sova, hehe. Jag fick sova hos snälla Alice :) Vi gick hem till henne och pratade och hade kul :P Dagen efter så åkte jag hem och umgicks med familjen och grillade utomhus. En perfekt start på sommaren :D

/ S

Kommentarer
Postat av: Mina

ååh kommer saaknaa!!

2010-06-18 @ 23:28:46
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0