This is it this time I know it´sfor real



Så himla bra alltså... jag kan inte fatta att jag inte har blivit gripen utav Michael Jacksons musik fören nu. Jag har ju såklart hört många av hans låtar så många gånger förut, men de har liksom aldrig fastnat. Nu ligger Michael Jacksons största hits på min spellista, en lååååång tid framöver. Tänk vilken stor livs ikon för så många som han har varit. Känns konstig nu när han är borta. Ni bör verkligen se filmen om ni inte har sett den ännu, den är värd det. Det är liksom värsta grejen, eller som Michael själv säger... THIS IS IT!

/ S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den filmen är så fantastisk!

2009-11-17 @ 18:09:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0