Before I fall in pieces



Jag är KLAR med min kära fina vinröda halsduk!!!!!! Finally, vad tycker ni? :P


Idag så har jag varit i skolan as usual. Det var lite skojjig eftersom jag och Malin var helt hyper på första lektionen, sen blev vi typ trötta. Men jag blev helt galen under de sista tre timmarna då vi hade Samhällskunskap. Kunde bara inte sitta still. Men vårat grupp arbete blev klart efter många om och men... Vårat grupp arbete handlade om hur vi skall göra för att få fred. Det hetaste ämnet var kriget mellan Israel och Palestina... vi lyckades komma med ett svar på problemet och jag ritade en jättefin (host!) teckning som vi bifogade till våran "uppsats" och lämnade en den till läraren, den såg på ett ungefär ut såhär:



Hihi!

Sedan tog jag och Malin farväl av alla glada klasskompisar och vandrde till en Secondhand butik som jag tänkte sälja lite kläder till :) Jag lyckades sälja en handväska och ett par jeans för 30 spänn. Kanske inte så mycket men jag blev liksom av med något som jag inte ville ha och som jag fick liiiiite cash för :P Ska nog spara det till på Fredag då jag ska på bio med ett gäng :) Men men, som jag och Malin säger, Awesome!

Sen gick vi till bussen där hittade vi Fian och hennes pojkvän. Vi hejade glatt och efter ett par mínuter så gick jag, Malin och Fian på bussen. Där satt vi och babblade en massa bullshit och Fian hade Pimpim godis som jag och Malin fick smaka. Vi blev lyckliga och helt sockerkickade XD Fick ett sms av Karro och hon är påväg hit nu och borde vara här nu inom fem min... hm, aja... Vi ska ta en kopp te och snacka :)

Ha en trevlig kväll kompisar! :)

/ S

Kommentarer
Postat av: Anonym

å va fin halsduk

2009-11-16 @ 20:17:40
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0