Autumn leaves on the frosen ground



Nu ligger nästan alla löv på marken...

På bilden är föresten conversen som jag köpte för någon månad sen. De är mina första converse så är väldigt glad över dem! Många tycker kanske att det är ganska sent för att köpa sina första converse, men men. Bättre sent än aldrig, right? Marinblått känns också som att det är en sådan färg som man kan ha till allting. Det skär sig inte med någon färg vad jag vet :P Hittade paljettconverse i somras. Det fanns två olika färger på dom, röda och lila. Blev förälskad vid första ögonkastet. Men, jag lade ifrån mig dem och tänkte att jag kanske skulle bli besviken längre fram (då jag kanske inte längre har en sådan färgsprakande stil :P ). Och nu känns det faktiskt väldigt bra när jag köpte dessa, de kan jag ju ha till både färglatt och matt ;)

Har bakat minicupcakes! Lägger upp bilder på dom soon! :P Hoppas att ni har en fortsatt bra kväll!

/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0