If only you

Allt detta skedde i Torsdags !

- Fagning ( räfsa löv ) med alla nior från skolan inför valborg !
- Lisa joinade mej hem ... vi jobbade på ett fotoprojekt som vi har fått i uppgift i ämnet bild. Spelade även gitarr och sjöng till det.
- Familjen, jag och Karro ( ! ) gick på småstjärnorna ( som de som går i 5:an här i den lilla lokala skolan ) , där de mimades och moon walkades förfullt. Tradition. Och väldigt kul att se på eftersom man har känt många av dom där små ett tag =)
- Vi knallade vidare till Valborgs elden i närheten. Jag och Karro flummade runt.
- Efter det så följde Karro med oss hem och vi skojjade lite. Eftersom jag skulle på en kurs morgonen därefter så bestämde vi att vi skulle ha en filmkväll nån annan dag i långhelgen :)

..... Och nu är hon på väg hit !


Föresten ! Krya på dej Jantra ! <3




Jaaaaag och Lisaaaaa <3


Valborgs elden :)

Ha en bra Lördags kväll ! <33

Dagens låt: Astronaut - Salem Al Fakir

Kommentarer
Postat av: J

Tack gmn, frisk :)

2009-05-02 @ 21:14:17
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Jonte

Jau jag o viccan tyckte tja vafan lets go :) Jonte var med på de också ;)



Haha får bara se vart det går :)

2009-05-04 @ 21:58:36
URL: http://jumbodieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0