There is a lot of things to do before you die

Förlåt ! För att jag inte har varit speciellt aktiv den senaste veckan !

Här kommer en resumé över vad som har hänt:

Förra helgen
På Fredags eftermiddagen efter skolan så gick jag och 4 goa kompisar på vårat stammis Café och fikade. Det var jätte mysigt att gå med er allihop! Efter det så åkte jag och min polare ( som oxå heter Sofia ) med bussen med resten av vårat stepp gäng ut till en byggdegård. På kvällen satte den första föreställningen igång. Vi steppade 3 danser på  utspridda platser. På föreställningen kunde man oxå se på teater, lyssna på musik och skämt. Till serverades en tre rätters middag :) Föreställningen kallade Svängrum och ägde rum varje kväll den helgen ! Vi hade så kul ! <333

Måndag
Jag gick som vanligt till skolan och åkte hem efter den och pluggade :P

Tisdag
På Tisdagen rullade allt på som vanligt .... vad jag minns iallafall XD

Onsdag
Denna dag hände det grejjer. Vi hade Nationella prov i uppsats på Engelska. Jag tyckte att det kändes som att det gick rättså bra :) Efter skolan så gick jag och Jantra på stan. På kvällen så hade skolan en arrangerad soppkväll, där de flesta elever pch föreldrar kommer och ser på saker som barnen har gjort på skoltid. Den kvällen kom även en leverans med salami som min klass säljer. Fick bokstavligen släpa alla hem :P Efter soppkvällen så åkte jag, min mammi och Jantra hem till oss. Hon sov över, vi såg på två filmer och hade jätte skojj !





Torsdag
Hade vi studiedag så vi var lediga :) Vi såg på en film vid namn Camp Rock och bakade chokladbollar ;) På eftermiddagen åkte hon med bussen in till stan för att sedan ta sin buss hem. Senare på kvällen åkte jag in till stan för att gå på stepp lektion. När jag kom fram överraskade våran stepp lärare oss med tända ljus, ny poppade popcorn, jordnötter, godis, äppel juice och film ! Filmen var från vårat uppträdande förra helgen ;) Hon hade flitigt filmat oss med kamera två föreställningar. Vi fick liksom se vad vi gjorde för fel och rätt :)

Fredag
Denna dag hade vi redovisning i svenskan om nordiska språk. Min grupp skulle redovisa om det norska språket .... gick väl sådär... det fanns såååå många andra som var grymt mycket bättre och var mycket mera förberedda. Men men .... vi slöt så pass att jag inte skulle hinna med bussen hem ... men Jantra hade siktat in sig på att hinna med sin. När vi sedan var en liiiiten bit från busshållplatsen, så såg vi hennes buss köra förbi oss :/ Vi förbannade bussen och suckade men begav oss in mot centrum. Där gick vi till vårat stammis Café XD och drack te :) Jag gick och handlade mat och tog sedan bussen hem. Guuud va skönt det var att komma hem ! Den kvällen var det bara jag om mammsen hemma, eftersom min bror och pappa var i Idre och åkte skidor :P Vi hade det mysigt, lagade god mat, städade smått, bakade och så på Let´s dance finalen ;) Somnade relativt tidigt !

Lördag
Här hände det grejer iallafall...
Karro blev 17 år !!!! GRATTIS ! VI hade planerat ett fira dagen med en filmkväll hemma hos mej ;) Det var tänkt att vi skulee fira henne själva ... men så fick jag en snilleblixt ! Jag kunde fråga Ellen om hon ville vara med och överaska Karro med att hon oxå skulle sova över. Så sagt och gjort, Ellen pellen tog bussen hit ut och när vi mötte Karro blev hon jätte överaskad ! Men vi hade sååå kul ! Jag och mamsen hade under dagen gjort en jättefin och stor tårta till Karro ! Tack Ellen för hjälpen med den sista ganeringen <33 Va skojj vi hade ! :)




Sen har dagarna bara rullat på som vanligt !

PUSSS <33

Kommentarer
Postat av: J

Haha sötnos<3 Du kunde klippt bort mig på bilderna (a)

2009-03-30 @ 21:03:47
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Felicia

2009-04-01 @ 20:28:57
URL: http://feellees.blogg.se.blogg.se/
Postat av: manda

sv:tack





du är fin i lugg

2009-04-01 @ 20:29:55
URL: http://typmanda.blogg.se.
Postat av: michelle von walden

Ohhh va god tårtan såg ut :D

2009-04-03 @ 16:26:07
URL: http://michellevonwalden.blogg.se/
Postat av: M O S A N

svar: Aw, tack. SÅ söt du är ;D

2009-04-05 @ 09:43:59
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0