Jag ser det snöar...

....Ja , nu snöar det allt. När jag tittar ut genom mitt fönster ser jag vita flingor dala ner från himlen. Och det har dom gjort sedan klockan 8 imorse kanske. Mysiiiigt , men jag längtar ändå till vår och sommar :)

Som ni ser ( eller ska jag säga hör ) så har jag lagt in en playlist på bloggen. Bra lr dåligt ? Ska jag ha nån annan musik , vilken isåfall ? Lägg gärna en komentar...

Jag blir så sugen på att springa ut med kameran i högsta hugg och fotografera det vackra landskapet. Men här är några bilder från förra snöfallet , som var nån vecka innan jul :










Ha det bra idag / Sofia


Kommentarer
Postat av: Carita

svar; hihi ja, självklart ;*

åh, jag vill också ha sådär mycket snö, ju! lyckost ^-^ <3

2009-01-03 @ 17:38:48
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar; hihi eller hur :> PUSS <3

2009-01-03 @ 19:11:46
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0