Love untill we bleed



Haha , gissa om vi skrattade !

Dessa bilder är från Julafton i julas XD

Jag var med familj och släkt i en lite by vid namn Hemavan uppe i Västerbotten, det var super mysigt !
På Julafton så gick vi ut i backen och där stod en livs levande jultomte med en släde och en massa söta och yviga fjällhundar ! :P

Jag, min kusin och min lillebror skulle ju såklart åka med i släden. Vi gick snällt fram till tomten med hundarna och frågade. Han svarade: bara ni har varit snälla i år så går det bra :D

Hundarna var så söta <3

Idag har jag som vanligt varit i plugget, har flummat igenom största delen av dagen med mina goa kompisar <3

Är ganska trött men ska vara uppe en stund till :P

PUSS på er / Sofia

Kommentarer
Postat av: Therese

vilka härliga bilder. Kram

2009-02-19 @ 11:45:53
URL: http://agalaxynearyou.blog.com
Postat av: Lisa

aaawh, vill oxå åka hundsläde :(

2009-02-19 @ 18:01:49
URL: http://trillingsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0