I need some fine wine and you need to be nicer

Jaaa..... lång dag...

Idag har jag varit på besök på det gymnasiumet som jag ska välja :) Skolan heter Rickhard Steffen...
Det varkade jättekul att gå där ! Det var en väldigt bra miljö och man har en massa profiler och inriktningar att välja mellan. Vi fick ha några smä korta lektioner och vi blev guidade runt på skolområdet.

Jag har betsämt mej för att välja Samhällskunskap med musikprofil... iallafall första året ! :)

Gick sen därifrån... väldigt övertygad... tittade in på en gullig secondhand butik på väg in till centrum. Jag såg inga snygga kläder direkt, men det fanns en massa snygga öronhängen och halsband. Köpte dock inga.

Sen har jag mest strövat runt på stan. Eller jo, jkag fixade ett nationelt ID kort oxå.... det funkar ungefär som ett pass. Ska ju till Mallorca på klassresa i maj ! :D

Gick och åt med pappi på en thailänsk restaurang, mumms var det ! Sen gick jag till steppen med Fian <3

Nu ska jag sova.

Har målat mina naglar röda :D Kände för lite rött.... lite amor ...





<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fint! rött är grejen :) Kollar du på sex and the city där? isf ännu bättre :D

2009-02-14 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0