A mind like a diamond

Jag är glad :) Är super nöjd med alla fina julklappar! Jag fick bl.a. en ipod, böcker och en:


GLAAAAD!

Men.... en sak som kanske inte är så bra är att jag typ är halvt sjuk. Snuvig och hostig, men jag håller på att krya på mej inför nyårsafton som bara den!

Jag kan inte vänta tills säsong 3 av CHUCK kommer att sändas. Jag vill liksom se det nu! Eftersom säsong två slutade så spännande ( eller nått :P ). Aja, de säger att den skall sändas i vår på tv 6. Man får väl hoppas! Men CHUCK är iallafall en hysteriskt rolig och spännande komedi serie från USA som även har gått i Sverige. Jag rekomenderar till de som gillar lite halv knäppa program med många skratt, att ta en titt på serien CHUCK! :D

/ S

Kommentarer
Postat av: jen

sv: tack! :)

vad bra då, då får jag gå förbi där ;)

2009-12-30 @ 13:17:32
URL: http://jenniely.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0