You know who you are






Idag har jag varit i stan. Men det var nog ingenting som gick som planerat. För jag skulle ju igentligen gå med Karro, men hon fick en del att göra så jag ringde upp en vän som jag visste skulle ha möjlighet att gå på stan. Ellenpellen, hade tänkt att dra med henne iallafall så att det var ju toppen.

Vi hade då tänkt att gå till en outlet, där det tydligen skulle finnas en hel del utREAde grejjer, men såklar, ändå snygga. Medans hon väntade på att jag skulle komma in med bussen så cyklade hon dit iförväg och ser skylten: Endast öppet på Lördagar. Det var lite synd att det inte var lördag idag, som de flesta vet... jaaa, det är Tisdag. Så jag tog bussen några hållplatser längre, Ellen fick cykla tillbak in till centrum, och där sågs vi och började våran shopping runda.

Nu såhär efteråt känner jag mig väldigt duktig. Köpte inget som jag absolut behövde. Man tänker alltid: aaaa, men jag behöver ju faktiskt den här grejjen... hm, och den med! Det är ju så otroligt kul att shoppa och hitta fynd och sådära. Hittade en massor men köpte bara ( konstigt nog ) en fickkalender till att planera upp min vardag och yogurt till min kära bror. Ellen gjorde en hel del smarta klipp, och som vi brukar säga du och jag; "köp det inte bara för att det är på REA, köp det bara om det är någonting du behöver eller verkligen vill ha" en vis ordföljd enligt mej. 

Men ändå så sågs jag och Karro. Efter hennes träning ( som ligger några meter ifrån mej ) så kom hon hit. Vi har lagat spagetti med köttfärssås och gjort äppel paj. Maten slank ner snabbt och för längesedan, så jag tror nog att det är dags med äppelpaj pronto PRONTO! Sen ska vi se på filmen 27 Dresses. Bra film asså. 

Hoppas att ni också får en finfin kväll, kraaaam på er allihopa! <3 / Sofia

 

Kommentarer
Postat av: malin

SV. hhaah :D fina blier du tar :)

2009-08-19 @ 14:32:43
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/
Postat av: malin

SV. haha jadå :D själv?

2009-08-19 @ 16:30:40
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0