Tell me that you love more




Idaaaag kommer Karro hit. Vi ska senare in till stan och handla mat, även kolla på några REAor som vi har fått nys om ( har inga planer på att köpa något men men, vem vet ), köpa saker inför skolan etc. Sen ska vi antingen ta buss eller bil hem till mej, laga mat och se lite film. Jag har varit inne så länge pga. min allergi mot pollen ( någon växt har släpt ut en massa pollen just nu ), och därför är det en liten test för att se hur jag mår ute... nåja, jag har ju mått sämre.

Gårdagen var finfin, Linnéa kom hit på sin moppe, vi pratade, gjorde playlists på Spotify, bakade kladdkaksmuffins, såg på systrar i jeans filmen, lagade korvstråganoff med ris, åt oss mätta sen så brummade hon hem.

Nu ska jag fixa lite här hemma, försöka få tag i Karro och ta allergi medicin!

Ciao <3

DAGENSLÅT Typical - MuteMath

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Ja, men idag är jag pigg och glad. det är Illa!

2009-08-18 @ 13:08:39
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: jaaazz

sv: det är väl helt okej.Längtar inte alls till på torsdag, helst en månads lov till,tack :P

2009-08-18 @ 13:16:29
URL: http://chagrin.devote.se
Postat av: Lisa

Vad fins det för rea i stan som inte är ur plockad;)? Men om du inte viste det så fins det Chepmonday på soda så om man köper 2par betalar man bara för ett. :) <3

2009-08-18 @ 13:29:45
URL: http://pettronella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0