Keep your feet warm





Idag är min lek kamrat Linnéa här och vi har bakat kladdchokladmuffins. Det har jag ärligt talat aldrig gjort. Kalla mig knäpp om ni vill. Har absolut inget emot det. Det är en del av min image.

Snart är den sköna sommaren över. På Torsdag så börjar jag i ettan på ett gymnasium inne i Visby vid namn Richard Steffen, där jag ska läsa på Samhällsprogramet med extra musik. Jag funderade seriöst på estet musik ett tag men insåg att jag ville gå på ett ställe där det finns fler folk ( eftersom jag alltid har gått på små skolor )  och där det är lite större. Sen kände jag att jag mera bara ville ha musik som ett litet extra intresse i skolan ( eftersom jag förut har haft musik efter skolan på min fritid alltså, men slutade pga. att jag inte hann med att öva. ) och inte ha så mycket musik som det skulle ha blivit på estet. Jag älskar musik, det tvekar jag inte på, det är bara det att jag inte vill ha det så mycket. Jag kanske har fått höra att det är mer musik än det är, men jag ångrar absolut inte mitt beslut att välja samhällsprogramet. Detta känns som en ny start. Nu ser jag framåt, inte bakåt.

Så, imorgon ska jag umgås med min vän Karro, vi ska kolla nån REA inne i stan och hon ska leta efter ett par speciella skor, exciting!

NU ska jag och Linnéa mummsa på kakor och se på filmen Systrar i Jeans som hon har tagit med hemmifrån sig.


See you everybody ! / Sofia <3

Kommentarer
Postat av: J

Sv: Illa är ett bra ord. Ett skit fult ord när man börjar med ett stor i. Du ser Illa. Det är Illa! Jag tror jag behöver sömn..

2009-08-17 @ 22:42:43
URL: http://alwaysthai.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Urmysigt var det värkligen! Jag har tvåan hemma nu, så vi kan se den imorgon<3

2009-08-21 @ 15:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0