Living on the right side of the road



Hemma hemma hemma :)

Helgern har varit super duper ! Jag har alltså varit på Fårö och vandrat med ett par stycken. Min kompis Ellenpellen var med och vi gick och gick....

....och fick soleld ! Vi glöööömde att ta med oss solskyddsfaktor. Det var soligt och upp mot 20 GRADER ! Otroligt . Det svider i ansiktet och är rött.... hm, undrar hur jag ser ut imorgonbitti när jag ska till skolan... men men, det får man leva med !

Veckan är som vanligt ganska mkt uppbokad... imorgon är det redovisning på NOn ( Astronomi ) håller på att tränar på det, jag ska nämnligen berätta om solen ;) På Tisdag har vi prov på det vi har hört efter hela klassens redovisningar. 

Kan inte komma på något mera... lr jo, jag ska skippa fäktträningen imorgon måndag, eftersom jag behöver ta igen mig lite eftersom jag inte varit hemma något på hela helgen.... men ska nog dit på Tisdag ! :)

Juste, sedan är det fagning ( räffsa löv ) på Torsdag och på Fredagen så är jag LEDIG :) Valborg ;)  

Näää, nu ska jag gå och träna på astronomi redoviningen ! Och efter det ska jag nog ringa till Jantra och se hur det står till med henne :)

PUSSAR OCH KRAMAR / SOOOOFIAAA <33


Kommentarer
Postat av: EBBA [fotoblogg]

svar: hihi, jaa , det kan jag förstå ^^. <3

2009-04-26 @ 21:30:00
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/
Postat av: Lisa

endå skön bild=)

2009-04-27 @ 11:53:03
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0