Think of something else for a wile...

Hej hopp :P

Dagen har i sig varit ganska vanlig , SO , NO , SO lunch och sedan två timmars Matte :P
På SO och NO lektionerna flummade jag och Cecilia igenom ( även lunch rasten ) vi jobbade även seriös ( lovar ) !
Sedan flummade jag , Jantra och Jonathan igenom matten , och sen gick jag och kollade julklappar på stan med Linnéa och hennes lillasyster Lisa :D Det blev en kort stund, men det var kul !

Så nu sitter jag har med min dagliga ( kan även kallas kvällsliga ) kopp té och e trött som vanligt :P

Jag och min snälla lillebror lyckades göra mummsiga nudlar till middag , en guld stjärna till dej brorsan !

Imorgon är det lucia träning ( skolan ) och senare badminton :P

Efter skolan ska jag va med Karrroooo <33

Hm , har jag glömt någon detalj så komentera :P

Pusss :)

Kommentarer
Postat av: J.

Sv: "jag var inte flum, jag var berusad"! haha

2008-12-10 @ 06:59:30
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: Marcus

du har glömt den lilla detaljen att vi inte pratat med varann på typ 2000 år? :(

2008-12-10 @ 18:26:30
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0