Ganska lugn

Hejåhå !

Idag har jag varit hyfsat lugn, inte varit så stressad iallafall :P Jag har mest vandrat runt här hemma och bl.a. rensat garderoben ;) Det var skönt att rensa ut lite sommarkläder och sånna kläder som jag VET att jag inte kommer att använda... tänkte ta före och efter bild , men min mobil kamera krånglade och våran systemkamera kunde jag inte hitta :P

Senare på eftermiddagen var jag i stan och gjorde lite grejer :P Skjuts hem fick jag av min kusin och min morbror, eftersom in kusin ändå skulle övningsköra. Jag visste inte riktigt om jag skulle känna mig lugn eller inte XD

Men just nu sitter jag här och har för en halvtimme sedan ätit middag med min lillebrorsa. Vi åt själva eftersom mammi och pappi är på något slags julbord ;) Brorsan smackade i sig kryddade nudlar och jag kunde som vanligt inte nöja mej med något så enkelt XD Jag fixade och höll på och fick sedan ihop en portion med vet-inte-vad som jag sedan mummsade i mej ...

Imorgon ska jag till skolan som vanligt , och sedan sista fäktningsträningen för i år på kvällen !

By the way , det är 10 DAGAR KVAR TILL JUUUUUL :D

Jag ska göra en lista på vilka julklappar jag har kvar att köpa <333


Jag fick två julskraplotter av mammmmi och pappppppi ( :D ) , men vann dock ingenting :/






Kommentarer
Postat av: Angelica

Så himla skönt att det är den sista veckan nu! Och längtar till JUL! Bara 10 dagar :D

2008-12-14 @ 20:36:40
URL: http://angelicaharnlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0