En snabb flummkväll med Ellen och Karro <33

Hej hej !

Idag har jag typ varit med skolans luciatåg och tränat halva dagen , resten av skoldagen spelade vi badminton :) Jag älskar det ! De e så kul ! Jag funderar på att börja träna det :P Vi hade helt enkelt friluftsdag ...

... Sedan gick jag och Jantra på stan och spanade på julklappar :) Vi sprang åt olika håll en stund , och köpte julklappar till varandra :P Heheh !

Sedan mötte jag Ellenpellen på busstationen och tog bussen hem till mej , där vi slappade ( en liiiiiten stund ) sen kom Karrroooo med den senare bussen hem till mej :P Vi lagade mat ( åt upp den oxå ) och flummade fram tiden tills vi skulle gå till våran " orts " kyrka , för att träna i ett annat lucia tåg ( Gaaah , är med i TVÅ lucia tåg ) där vi sjöng som bara den och vandrade om kring som stjärnor !

Imorgon ska jag ha Hemkunskap :P Det ska bli kul , eftersom jag och Cecilia ska göra en egen trerättersmiddag tillsammans ( vi har valt ut alla recept själva ) ! Senare på kvällen ska jag på steppen med Fianlian :)

Sov gott allihopa :P

Här är några bilder på kvällens flumm :









Kommentarer
Postat av: Karroooo & Elleeeeen

HAHAHAHHHHHAHAAAAAHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHABBBLALALABBAHAHGAAAAAAHAHAHAhAHAha

2008-12-10 @ 22:16:05
URL: http://karolinalyngstad.blogg.se/
Postat av: J.

Snygga bilder^^

2008-12-11 @ 20:16:57
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0