18 DAGAR KVAR TILL JUL

Jag säger bara oj oj oj. Vad jag har jobbat idag ! Har typ rensat VARENDA låda i HELA mitt rum ! Städat städat och städat ! Men det var värt det ! Nu har jag både möblerat om, bytt till julgardiner ( XD ) , dammat och sorterat .

Utöver städningen så var jag förbi en sväng vid en " julförsäljning " som några av mina kompisar har varit med och ordnat. Jag och mamma fick glögg ( O tack du , den bästa servitrisen för den goda glöggen , du vet vem du är ). Vi stod och skämtade om en massa saker, och jag var nära på att säga: " Vart får jag allt ifrån ? Jo glöggen " citerat från en av de roligaste komikerna ever. Björn Gustafsson såklart , vem annars ?

Det är faktiskt något lugnande att veta att betygen sätts på Onsdag. Eftersom då kan man vara lugn efter det. Har ju endast en SO inlämning kvar att lämna in.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och hämtar andan efter allt slit som jag stått ut med idag. Blev helt plötsligt törstig ! Ska gå och dricka KALLT vatten nu,

Hej så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0